Vilket lyxliv jag lever..

Ner till Annapolis för att äta lunch i hamnen, vilket blev en riktigt god kycklingwrap för min del. Då vi var klara satte vi oss i hamnen, och beslutade oss för att följa med Jessica's vän Loralee och hennes familj ut i hennes mans chefs båt. Så klockan 2 blev vi upplockade i hamnen, och genast fick vi en drink i handen och det var bara att sätta sig i fronten då båten åkte rejält fort, med stark betoning på rejält..

Åkte och la till i en vik där jag och Loralee's 2 barn hoppade i vattnet och lekte, plaskade och hade kul. Det blev dock inte allt för långvarigt, då Loralee's dotter blev bränd utav en manet. Så det var bara att hoppa upp i båten igen. Det gav mig dock tid att torka, då jag varken hade handduk eller ombyte med mig.

Vi tog alla och åkte hem till Loralee's mans chefs hus. Och jag säger då det. Att ifall ni någongång sett MTV's Cribs, så var det INGENTING jämfört med detta hus. Mång-miljon-dollars-hus, med inomhuspool, gym, vinkällare, walk-in closets, gigantiska badrum, åtminstone 10 av dessa, ett flertal lounger och ja, de hade till och med en hiss(och mycket, mycket mer).. Till detta så har de 3 lyxbilar och 2 motorbåtar. Den mannen har minsann pinkat på rätt ställe.

På vägen hem blev det många foton av solnedgången. Och en tur för att kolla in alla yachter som ligger i hamnen. Hittade lyxyachten som tillhör Baltimore Ravens coach(?), eller någon annan viktig för det laget. Och jag vill så gärna gå ombord på den båten och titta runt, om än mindre äga den. La till igen klockan 10 på kvällen. Och jag och Jessie kom fram till att vi haft en jäkligt lyxig dag, och att denna helg har varit bra som få.. Det är väl inte varje dag man kan spendera 8 timmar på en motorbåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback