Glad midsommar på er, suckers!

Fick sova ut i morse, vaknade och klädde på mig. Ner för att äta frukost och sen följa med mamman då hon skulle köra pojken till bygget idag igen, och flickan till doktorn för att kolla upp så hon inte har streptokocker, jag kunde ha stannat hemma, men då jag egentligen inte orkar vara med gammelmormor, som är här denna helg, så följde även jag med.

Hos doktorn fick vi beskedet att hon inte har streptokocker, och hon har inte influensan. Utan bara feber och halsont. Hos doktorn fick vi också höra, inte till min förtjusning direkt, att hon ser 5-6 fall av influensan varje dag, några av dessa även svin-influensan, så mycket bakteriedödande medel innan vi gick ut.. 

Nu sitter jag och gör flickan sällskap och tittar på tv medans mamman är på gymmet, min tur är sen när hon kommer hem. Känner att jag måste hårdköra på gymmet nu, när flickans 7-åriga kompis brädar mig i armhävningar, men jag skyller också på att hon är elitgymnast..

Ikväll ska jag fira midsommar på eller bredvid en segelbåt i Annapolis, vad framgick inte riktigt när jag pratade med Malin, men på väg hem från gymmet ska jag i alla fall stanna och köpa blommor som jag sen kan linda till en midsommarkrans att ha i håret.. 

Over and Out!
 

Kommentarer
Postat av: Christer

Vi hade en riktigt blöt (OBS! regnig!) midsommar. Intog också bakteriedödande medel:-)

2009-06-20 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback