Graduation

Så jag fick ju som sagt följa med på pojkens graduation, vilket gjorde mig överlycklig.. Man känner sig ju väldigt stolt när man får se sin lilla kille där uppe och skaka hand med rektorn som delade ut ett plakat till alla, samt så fick pojken och alla hans klasskamrater komma upp till podiet och hålla ett tal, och utan att vara partisk. Men min pojk hade ju det bästa talet, OCH var den bästa talarn..

Då vi var klara åkte vi (Mamman, jag, pappan, pojken, flickan, farmor, mormmor, morfar och gammelmormor) downtown Annapolis och åt sushi, då det är pojkens favoriträtt.
På vägen hem hamnade i ett hejdundrans blixtoväder, så resten av släkten blev kvar ett tag hos oss innan de kunde åka hem.. Mamman åkte strax därefter till Philadelphia för att jobba över natten, imorgon kommer hon hem en snabbis innan hon åker till New York för att vara med på the Today Show. Så det blir jag och kidsen till torsdag kväll. Förslag på några skojiga aktiviteter? Poolen är tyvärr inte tillräckligt ren än för oss att kunna bada..

Nu ska jag diska och tvätta kläder innan jag kan hoppa i säng, men känner att jag kanske måste lämna lite saker till imorgon.. Hmm, jag som dock bara vill lämna morgondagen till att leka.. Klurigt..

Jaja, vi hörs imorgon igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback