Helg

Glömde ju helt bort att rapportera om vad som hände igår.. Jag tog och träffade mina kompisar Moni, Isabell, Isi, Freddie och Lisa för middag på Applebee's, och sen åkte vi hem till Isabell och hade filmkväll med allas vår favoritfilm Fired Up, den är verkligen hur kul som helst, genom hela filmen satt vi och citerade varenda scen och skrattade och hade oss.

Tidigt imorse åkte jag till gymmet och träffade Lisa där för ett step-pass, jättekul var det, och en otrolig stämning i gruppan, så nästa lörag som jag är ledig, kommer jag att spendera där. Då vi var klara åkte vi hem för att duscha, och sedan åkte vi och hämtade Freddie och drog oss vidare downtown. Fikade och vandrade runt, innan vi åkte och shoppade lite, sedan åkte vi till en affär och köpte med oss lite kex, mashmallows och choklad, detta var vårat underbara s'mores-kit..

Åkte vidare till den pool som Lisa's familj tillhör, och passade på att ta undervattensbilder med min kamera. Åkte hem till mig och bytte om för att sedan åka och äta hibachi, mat som de tillagar och steker på ett bord framför dig. Förbi sprit-affären på vägen hem, köpte med oss en flaska vitt, och hem till mig igen, där vi grillade s'mores i vår öppna spis, drack vin och tittade på film.

Freddie och Lisa spenderar natten här hos mig, då jag är ensam hemma, och imorgon ska jag och Lisa till Baltimore för att gå på baseball-match. Orioles spelar, och Lisa får fribiljetter av sina värdföräldrar titt som tätt, så imorgon ska jag på min allra första baseball.match, ska bli enormt kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback