Helgen

Lördags gick bra, slutade dock inte som jag hade hoppats, men mamman och jag åkte hem ocfh på vägen så stannade vi spontant vid en liten vägpub i närheten av vart vi bor. Vanligtvis så brukar det stå motorcyklar och pick-ups utanför, och när vi kom in så möttes vi av det ena trailerpark-trashet efter det andra.. Jag blev bjuden på en shot av några killar, och bringade tur åt den ena, så han vann 120 dollar från den andra killen..
När vi kom hem så åt vi lite buffalo wings innan det var dags att sova..

På söndagen blev det till att vakna tidigt, för klockan 9 skulle jag möta Isabell, Moni, Lisa och Freddie vid köpcentrat. Vi skulle nämligen åka till Virginia för att vandra i ett par grottor som finns där. Efter 2 ½ timma kom vi fram, och gav oss ner under jorden. Riktigt häftigt var det  att få se. Vi fick även lite information genom de hörlurar vi fick bära med oss. synd bara att batteriet på min kamera gav upp efter en tredjedel av vandringen..

Visst är det coolt att det nedre bara är en spegelbild av taket.. Magiska sjön hette detta område..





Hem igen, och ta hand om barnen som precis kommit hem från pappan, städade lite, badade och åt middag. När barnen gått och lagt sig tog mamman och åkte till mormor och morfar, för att hjälpa dem med lite jobb angående morfarns mammas död. Mamman blev kvar där över natten, så i morse var det att arbeta ensam som gällde.

Nu är barnen i skolan, och jag ska städa, diska, tvätta. Och sen måste jag lägga över en massa bilder som jag tagit på ett USB-minne, så jag får lite mer utrymme på datorn..

Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback