Jag är stolt över mig själv!!

Har idag varit helt ensam, och i början fruktade jag att det skulle bli svårt, då jag aldrig riktigt varit själv med dem en längre stund. Men idag har gått hur bra som helst, flickan hade en playdate med en kompis som kom över med hennes lillasyster, lillasystern Lily började dock gråta hysteriskt då hennes mamma åkte till ett möte, så jag fick byta min roll till att istället för att vara lekledare, ta hand om en gråtande 3-åring, gick strålande i mitt tycke.. Pojken hade även han en playdate, och killarna skötte sig väldigt bra utan min övervakning.

Samtidigt som jag tagit hand om alla i hemmet, så har jag skött disken, städat rum OCH tvättat 11(!!!!!!!!) tvättar kläder och hängt undan all tvätt!!!

Då flickorna blev lite rastlösa, så fick jag dem att byta om till badkläder, sedan tog jag fram slangen och sprutade vatten på dem, de hade jättekul!
Klockan 7 hade pojken sin andra try-out i fotboll, men på vägen dit började det åska och regna, så det var bara för oss att vända hem, säkerheten är stor här i USA när det gäller oväder, för några dagar sedan var det två10-åriga pojkar som dog då de blev träffade av blixten, och detta var i närheten av var mormor och morfar bor..

Kom hem och åt lite glass framför tv'n istället, skickade flickan i säng, och sstrax därefter även pojken, själv är jag redo att sova jag med, även fast jag druckit 10 koppar kaffe de senaste 4 timmarna.. Ska även upp imorgon för att titta på när mamman är på TV, ska ha ett av de största inslagen för året, ska bli spännande att se..


Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback