Jag hade tur..

Freddie, Lisa och Moni kom tillslut, och med sig hade de vattenmelon och Ben&Jerry's glass. Vi badade, tog undervattensbilder, lekte och pratade, allt i ett..
Vid tre-tiden lämnade de mig för att gå på en fancy restaurang i D.C. Jag hade gärna gått med, men jag har ju gammelmormor att umgår med.. :)

Nu till kvällen fick jag dock lite tid för mig själv, hoppade nämligen i badet. Och när jag var klar, så hade gammelmormor gått och lagt sig. Satt uppe och väntade på att tjejerna skulle komma tillbaka för att göra mig lite sällskap nu på kvällen också. Besöket blev dock kort, men det var kul att de kom, de har fått mitt leende att resa sig till skyarna idag...


Nu ska jag sova, 2 dagar avklarade, 2 dagar kvar. Hur ska jag orka med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback