Kvällsandakt

Efter att ha hämtat flickan i skolan, så åkte vi hem och spenderade lite kvalitetstid tillsammans.. Låg i hängmattan och blickade ut över poolen som vi äntligen tagit bort överdraget från, dock är vattnet bajsbrunt, då det inte blivit renat sedan september förra året..
Efter en stund gick vi in och spelade sällskapsspel, pappan kom förbi för att jobba på poolen, men kom istället ner i källaren och gjorde oss sällskap. Halv 7 kom mamman och pojken hem, och pojken bytte om och åt en skål med pasta innan det var dags för mig att skjutsa honom till sin try-outs inför höstens fotboll. Där satt jag i 1 ½ timma, men det gjorde inget, för solen sken och jag hade min bok.
Kom hem och fick i mig lite middag själv innehållande en tunn filé kyckling, en majskolv och en halv kronärtskocka.. Mums!

Redo för sängen, kom precis på att städhjälpen kommer imorgon, och huset ser för taskigt ut, så det blir till att gå upp tidigt och göra huset redo för dem, imorgon kommer även släkten förbi en snabbis innan pojkens graduation, vet ännu inte hur det kommer bli imorgon gällande biljett.. Men när det är klart så kommer vi troligen gå ut och äta, ska man vara lite somrig och ta på sig den rosablommiga klänningen som jag hade på mig på Navy-balen?

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback