Kvällsinfo

Då jag kom hem efter att ha hämtat Lisa så hade jag inte mycket tid över innan det var dags att lämna huset igen. Pojken hade nämligen en Graduation-fest som vi skulle till. Så till en gård bar det av, och mycket dans och prat med Chesapeake-mammor.. Trevligt var det. På tal om graduation så känns det ganska så konstigt, för tisdagen är barnens sista dag i skolan, och efter det, så kommer hela min vardag bli annorlunda från vad det har varit de senaste 6 månaderna.. Hur kan det redan vara sommarlov, vi som inte ens har öppnat poolen än... Jag får ta mig ett snack med barnens pappa..

När festen var över så åkte vi hem och träffade Colette med hennes döttrar Parker och Lily, som alla tre spenderar natten hos oss. Vi satte oss ned och åt tårta med gammelmormor, visst ja, glömde berätta att hon bor hos oss denna helg, då mormor och morfar åkt till Florida för att samlas med morfars syskon nu då deras mamma gått bort.
Jag har inte riktigt varit hemma heller, nu när gammelmormor är här, jag har av någon anledning svårt att umgås med äldre. Varför vet jag inte, kan det vara för att jag lätt blir rastlös och vill få saker gjorda?

Barnen kommer mer än troligt vakna upp imorgon runt klockan 6, så jag bör nog sova nu..
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback