Midsommar-update!

Nu ska jag väl ta på mig att skriva lite om midsommar, bilderna får fortfarande vänta, men dem kommer.

I alla fall så startade min midsommar på en båt i Annapolis, båten tillhör min vän Johannas kusin och hennes pojkvän. På båten så fanns Johanna, hennes andra kusin Lisa, Malin E, Malin T, Elise, Sandra och norskan Ingrid. Sandra stannade dock bara en kort stund då hon skulle iväg för att träffa hennes tyska kompis.

Vi alla startade med att småäta utav maten som fanns, lite Djungelvrål, Zoo, Ahlgrens bilar och Marabou mjölkchoklad. Till detta så hade jag även köpt några Smirnoff Ice, som kom väl till hands. Vi tog alla och åt utav våran middag som bestod av köttbullar, prinskorvar, lax, kokt potatis, kokt ägg, sill och knäckebröd. Mycket gott och mycket snack i det hela.

Efter ett tag kom Trevor förbi och joinade oss, han fick smaka på våran mat och vårat godis, och man kan ju säga att lakritsen och sillen INTE ALLS var någon favorit. Vi satt alla och jämförde vilket land som var bäst och hade mest attraktiva personer, han höll stenhårt på America medans alla vi andra svarade Sverige. På något sätt så kom han och Malin E in på Michael Phelpes, om hur många guldmedaljer han tog i det senaste olympiska spelen, och när Malin vann över Trevor om hur många medaljer han tagit, så gick Trevor med på att hoppa i ån, som straff för deras vadslagning.

(Kvällen var över förväntan om hur jag trodde den skulle vara, med tanke på att valborg var en besvikelse. Men midsommar var mer än okej, med tanke på att inte vara i Sverige, alla tjejerna lånade min blomkrans för att ta foton, och det gör mig då glad att jag lyckats få med en sån stor sak som lit eblommor i håret...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback