NYC + CT

Idag berättade mamman för mig att vi alla ska åka upp till New York och Connecticut nästa vecka. Nintendo, och Lego's huvudkontor här i USA ville att vi skulle komma förbi och titta på nyheterna inför julen 2009 och året 2010. Så på tisdag kommer vi att åka upp till New York och bo på ett fem-stjärnigt hotell, och sedan på onsdagen så är det möte, möte möte som gäller innan vi åker hem igen, så det blir bara en härlig 24 timmars resa, men jag längtar..





Något som jag dock inte längtar till är denna helg. Kommer bli skönt för att barnen inte är hemma, men det kommer bli obehagligt FÖR skönt, då jag kommer att vakta gammelmormor, och när hon är här så händer INGET. Barnen är med mormor och morfar på något nöjesfält, mamman är på klassåterträff i OHIO, och jag får då ta hand om gammelmormor, jag kan inte åka iväg för att träffa mina kompisar för lång stund, så jag får väl helt enkelt ta hit allihopa och bada i poolen istället.. Oh Well, det får lösa sig efter hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback