Onsdag

Dagen blev inte så stressig som jag trodde den skulle bli. Hann med allt, och fick även lite tid över(läs; extremt lite).. Var i barnens skola med chokladbollarna som blev en hit, i alla fall bland alla vuxna. Barnen var lite smårädda för att prova.
Innan jag hjälpte till så lyckades jag ändå slänga iväg ett samtal till kusinerna, glömde  fråga morbror om han kunde posta lite mat till mig.. -men mamman min ville inte prata alls hon..

När jag var klar i skolan kunde jag åka hem och vika all tvätt och tömma diskmaskinen innan det var dags att hämta barnen igen. När vi kom hem satte vi oss ned och spelade lite Monopol City (nu började jag få kläm på det, så det var riktigt kul), och efter det hade vi middag framför tv'n. Badade och lekte sedan lite i källaren innan det var dags för sängen. Ute har nu ett oväder startat, så det blixtrar och åskar, till och med så huset skakar, men jag tycker bara det är mysigt. Nu kan jag somna in..

Imorgon får vi se hur det går på morgonen, jag lyckas ju inte ha någon större tur med pojken då jag är ensam, får hoppas att det vänder. Sedan blir det sysslor fram tills dess att jag hämtar barnen, och 17.20 ska vi åka till tåget för att plocka upp mamman som kommer hem från New Jersey.

Over and Out, God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Mamman din

Jag vill visst prata men jag blir stressad när du ringer från mobiltelefon och jag tyckte det var bättra att du talade med dina kusiner.

2009-06-04 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback