Sailingboat, Pirate-beer, Cowboy-great-grandma..

Seglingen var underbar! Vädret var underbart med nästan 30 grader, och att då åka ut och känna brisen och bara ta det lugnt var perfekt!!
Mamman, Pojken och hans kompis, flickan, jag och gammelmormor(Som gick runt i mammans cowboyhatt för att skydda sig från solen, tror dock inte att hon visste att det var en cowboyhatt) var de som åkte ut med ca en 30 andra resenärer. Två timmar var vi ute, och i detta så bjöds vi på dricka, mamman och jag valde då att betala lite extra för att få alkohol, och ville testa på pirat-ölen, men usch så besk den var.. Jag fick rysningar då jag drack den..

Då vi var klara satt jag med en ordentlig huvudvärk pga solen, och vi åkte hem för att packa ihop gammelmormorns saker innan vi åkte för att ha middag med barnens farföräldrar. Vi åt allihopa på en härlig liten italiensk restaurang, där vi åt god mat och det var även där jag och mamman delade på en tiramisu, som jag skulle vilja säga var den godaste jag någonsin ätit.. På restaurangen satt även ett gammalt par som kallade till sig mamman för att de kände igen henne, och det tog dem inte lång stund innan de insåg att det var ifrån tv de sett henne, då hon medverkar i många nationella tv-program..

Körde sedan hem gammelmormor, och vände direkt för att köra en timme hemåt igen.. Hemma och i säng på en gång.. Tidig dag i morgon..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback