Saturday Afternoon

Att ta ner en pojke på 11 år och en flicka på 7 år ner till källaren är väl inga problem, men att dra ner 89-åriga gammelmormor är en annan sak, och att sen sitta i en halvtimme innan vi märker på väderleksrapportens radar att tornadon åker längre och längre bort, och inte alls kommer närmre är en annan sak..

Upp kom vi i alla fall och dags att laga middag till allihopa, det är då jag är som gladast att mamman i familjen lagar all mat. Att bara behöva ta ut maten ur kylen och värma på är lyx! Speciellt då man har tre personer att mata, och alla tre har olika viljor.
Då middagen var klar så satte jag mig ner för att hjälpa sonen med att göra en present till pappan, då imorgon är fars dag. Och jag blir lika imponerad varje gång, då jag ser hur pojken är så otroligt talangfull och kreativ i vad han gör..

Nu så chillar vi lite innan läggdags och barnen tittar på tv. Och jag får nog vänta lite innan jag skriver inlägget om igår, eller i alla fall vänta med bilderna.. Datorn ville inte riktigt samarbeta med mig i går, så jag hoppas på att jag får min vilja igenom idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback