Söndag, Baseball och Födelsedagsfirande.

Upp alldeles för tidigt med tanke på att vi gick till sängs alldeles för sent igår. Klädde på oss och tog bilen till ett frukostställe i närheten, men då det är en tre meter lång kö till att komma in på detta ställe, så stannar jag inte ens bilen, utan fortsatte till ett ställe som säljer baglar. Snabb frukost och sedan fick vi skjutsa hem Freddie.
Hem till mig igen, för att hämta gps:en, och off till Baltimore. Hektiskt att hitta parkeringsplatsen, men nära och bra till stadion. Tyvärr var jag tvungen att vara hemma innan 5, så vi hann bara se 6 innings, men då vi gick ledde Orioles med 11-1 mot Atlanta..

Väl hemma mötte jag upp barnen, stoppade in dem i bilen, och körde till mormor och morfar i södra Maryland, där vi mötte upp mamman. Gammelmormor fyller nämligen 89 om två dagar, så vi alla gick ut och åt middag. Mätta och belåtna gick vi till Ben & Jerry's och köpte med oss en glasstårta och åkte hem och smaskade.

Nu är jag redo att slockna och sova i ett dygn framöver, men det kan jag inte, imorgon ker vi iväg till en pool, och sedan tar mamman och jag med oss barnen då vi har tid på gymmet.. Snacka om att jag har världens bästa värdmamma, som även planerar in min gym-tid, så att jag prioriteras lika mycket som henne.

Oh Well, God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback