Thrilled!

Idag har jag tagit hand om pojken, han kräktes under natten och kunde därmed inte gå till det dagsläger han varit på hela veckan. Han mådde finfint, men vi höll honom hemma i alla fall.
Jag har under hela dagen sprungit runt och städat och polerat, för att vi någongång ska få detta huset sålt. Trött som jag var, så åkte vi och hämtade flickan från hennes dagsläger och åkte hem, avslutade det sista, och sedan tog jag med barnen och bowlade under tiden som vi hade visningen.

Kom hem och relaxade innan mormor kom med gammelmormor som jag ska passa under helgen. Mormor tog barnen och åkte iväg.
Jag har nu ätit en pytteliten måltid, druckit te och ätit en liten bit sockerkaka med gammelmormorn.. Har bytt om, och ska nu åka för att äta min riktiga måltid med Moni, jag stannade och åt lite med gammelmormor för att hon inte ska känna att jag dissar henne på en gång, men jag behöver min lediga tid..

Åtekommer med all excitement som händer denna helg..

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback