Tillbaka till ritbordet..

Efter att ha släppt av barnen i skolan och kört mamman till bilverkstan för att hämta upp hennes bil, så åkte jag till colleget för att registrera mig till den idrottsmassage-kursen jag ville ta, men SJÄLVKLART så måste man ju då vara licensierad massör för att få ta den kursen, fan vad jag hatar finstilt text!!!!

Nu måste jag alltså hitta en ny kurs att ta, som fyller upp de 14 timmar jag har kvar att bruka, men INGEN annan kurs fyller de krav jag har, eller verkar skoj för den delen.. Får hoppas att det kommer lite roligare kurser till hösten då, annars sitter jag i klistret..

Något som jag däremot har hittat, är vad jag definitivt vill göra under min semester i Augusti, och det är en 3-dagars rafting nerför Grand Canyon. Inklusive scenisk helikoptertur, resa t/r från Las Vegas, hiking, samt ridning på en ranch norr om the Canyons.

Jonas: klart du får hänga på.. tänkte åka 6-8 Augusti..
  


Nej, nu måste jag dra, har lovat att plocka upp Lisa i Baltimore.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vill oxå, får man joina..

2009-06-05 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback