Underbara dag

Som sagt så åkte vi och såg filmen Up. En helt underbar film verkligen, flickan tyckte den var lite ledsen, och jag själv fällde några tårar här och var, men den var väldigt bra..

Kom hem och lekte lite, och sedan var det dags för pojken att ha cello-lektion, så jag fick köra honom till colleget där han har sina lektioner, och medans han var upptagen tog jag och flickan och spelade ett spel.
Kom hem igen och mötte mamman som kommit tillbaka från New York, och vi städade lite snabbt, och sedan åt vi middag, nu på kvällen gav mamman mig ledigt, så då passade jag på att åk aoch gymma, grymt skönt var det.

Hemkommen och nyduschad nu, ska umgås lite med mamman och flickan innan det är dags att sova. Och även fast jag haft en lång dag, så har den varit extremt skön, ja tack till fler dagar som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback