Lördag

Idag har varit en sån här riktigt bra dag, då jag inte kunnat göra annat än att gå runt och ha ett leende som går från öra till öra.. Då barnens kompisar, som spenderat natten här, åkt hem, åkte vi till pojkens fotbollsavslutning som de hade. Jag fick bara höra att de skulle spela en fotbollsmatch, men hade jag vetat att det var mot föräldrarna, så hade jag satt på mig något annat än jeans.
Då matchen var över åkte vi allihopa till en restaurang och åt pizza, innan det blev trofé-utdelning. När vi sitter på restaurangen så får både jag och mamman telefonsamtal från mäklarna som försöker sälja vårat hus, och de ville ha en visning idag, så vi fick åka hem, städa, plocka med oss gammelmormor och åka och äta glass. När vi ändå var i svängarna, så åkte vi och klippte pojkens hår, eller klippte och klippte, de snaggade honom, jag blir förvånad varje gång jag ser honom, för det ser så konstigt ut, han hade sånt fint hår, mörkt, tjockt och lockigt hår, vilken tur att han har ett väldigt vackert ansikte och vackra ögon, så han kan kompensera att håret är borta..

När vi kom hem så lekte vi ett bra tag innan det var dags för middagen. Mamman åkte för att äta middag med hennes pojkvän, så jag är hemma med ansvaret för de andra tre här hemma. Allt gick mer än bra..



Och idag har det ju varit Sveriges nationaldag, och då jag inte har något svenskt i klädes-väg, så satte jag fast gula och blå presentsnören på tröjan. Vackert? Njae. Nödvändigt? Självklart!

Jag skickade också ett sms till Freddie att vi skulle råspöa danskarna i fotboll idag. Det kommer jag att få äta upp.. Tusan också!!! Varför Sverige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback