Chafför..

 Min dag i punktform:

-
Körde efter mammans bil till barnens skola, därefter till Annapolis, till bilverkstan för att lämna in hennes bil.
- Körde mamman tillbaka till skolan, där hon fick en blomma av klassföreståndarn, för att hon hjälp till genom året.
- Körde mamman till mataffären, mindre shopping gjordes.
- Åkte och tittade på lyxiga hus med henne.
- Körde mamman till tandläkaren.
- Kom hem och la märke till att städhjälpen inte alls varit här, ringer deras chef som säger att de kommer inom en timma.
- Åt lunch och körde oss båda sedan till gymmet.
- Körde och hämtade pojken i skolan.
- Åkte hem och bakade chokladbollar med sonen och mamman, som sonen ska ha med sig till skolan imorgon som sitt slutliga projekt om studier om ett specifikt land.
- Körde tillbaka till skolan och hämtade flickan som varit på sitt sista brownie-möte för året.
- Kom hem och lekte med barnen, och åt sedan middagen som mamman stått ute och grillat.
- Badat barnen.
- God Natt till barnen och tog mig ett bad själv
..

Varit en riktigt lång dag bakom ratten, vilket jag inte har något emot, bara det att det idag var över 30 grader här. Vilket gjorde bilen kokhet så fort jag stängde av motorn..

Imorgon kommer jag vara ännu mer chafför, och hela dagen kommer att gå fram och tillbaka. Ska på ett framträdande på barnens skola, sedan köra mamman till tåget, då hon ska på jobb i New Jersey och är borta till torsdag, sedan tillbaka till skolan igen för att vara volontär då pojkens klass har deras Internationella Buffée(därav chokladbollarna), sedan är det jag och barnen, leka, middag, vad vi nu kan tänkas hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback