Vadslagning

Hur många tror på att jag lyckas få bort den ENORMA finnen jag har på hakan tills nästa helg?
Har nu haft den i 4 dagar..

Nästa helg är det nämligen 4:e Juli, dagen då USA blev självständigt. Och varje år är det världens party. Förra året var jag ute på ett majsfält i New York State och drack vindrinkar och fyrverkeri med tre amerikaner, en spanjorska och en annan svensk.
I år jag, Lisa och Freddie bila till Ocean City(OC), där vi ska fira denna dag á la hobo-style, vi har nämligen inte lyckats få tag på något rum, så vi ska bo i min lilla Honda. Så på fredag kväll kommer vi att äta middag i Annapolis och sedan beger vi oss ut mot havet. I OC ska vi sola, bada och bara ha det kul. Utgång på kvällen såklart!

Men så har vi ju frågan om finnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback