-

Nu ska jag iväg till skolan och ha dans.. Tydligen ska vi ha en Masters Class(ingen aning vad som är så speciellt med det, så fråga inte..) och ska få dansa Irish Dance, dvs typ riverdance? Vad vet jag.. Ska bli kul att testa på..

Just nu är jag helt utsliten och vill helst bara ta en tupplur, men kan inte.. Har saker att ta itu med, lämna böcker på biblioteket och sedan komma hem och städa igen..

Upptäckte för en stund sen att jag gått ner i vikt här, inte mycket, men att först ha gått upp 7 pounds sen jag kom hit till att ha förlorat 9 pounds efter det.. Tack till dansen, gymmet och mammans nyttiga matlagning..

Nej nu drar jag.. Hörs igen ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du lämnar tillbaka dina biblioteksböcker i tid! :)

2009-03-13 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback