Brunch

Kom precis hem ifrån en lång brunch och mycket prat med Lisa och Freddie i Annapolis.. Min brunch bestod av en crossaint med äggröra, cheddarost och stekt bacon, till detta drack jag kaffe och nypressad apelsinjuice, mycket gott.. Nu sitter jag här hemma, har precis tryckt i mig några mini-daim, som jag köpte på IKEA, då jag var där i söndags, och jag våndas över vad jag ska hitta på på lördag..

Fredag ska jag ut med Maddy, då det är hennes sista helg här i Annapolis. Och på söndag ska hon komma till mig, då hennes nuvarande familj inte vill ha henne kvar i huset, så hon ska spendera några timmar här, tills hennes nya familj plockar upp henne. Och Samma dag ska jag hämta Lisa, då hon kommer hem från New York.

Men lördag??? Vad ska jag göra??? Gaaaahhhh!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback