Cause I got asked out on a date..

Provet som jag hade idag i dans gick bara bra.. Blir förbannad på mig själv bara att jag inte lyckas hålla balansen i  piruetterna, men annars kan jag inte klaga..
Ute har vi nu fått 20 centimeter snö, så igår var barnen lediga från skolan, och idag var hade de två timmars försening på skolstarten, så vi tog alla och åt frukost ute idag, så städerskorna skulle få jobba ostört på morgonen.

På vägen hem från skolan idag blev jag också utbjuden på en date.. Av en fet, ful amerikan, som ropade ut genom bilfönstret att han ville gå på date, trevligt jojo..
Att jag sedan går i mjukiskläder, svettig från en danslektion, är sjuk och hostar upp lungorna, är osminkad, har håret i en slarvig sidotofs och känner mig allmänt äcklig verkade inte störa.. Är man då rent av desperat? eller är man som vackrast när man inte gör till sig?
Nej, i detta fall måste det vara desperat..

Ikv'äll kommer jag att jobba själv igen, då mamman har jobb i Philadelphia, och kommer hem i morgon på dagen, men det kommer gå finfint tror jag.. Nu när jag samlat lite krafter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback