...

Förlåt att jag inte har uppdaterat.. Det har varit så mycket de senaste dagarna. Mamman åkte till L.A i söndags kväll, och det var tänkt att hon skulle komma hem tidigt imorse, men igår fick vi reda på att hon låg magsjuk och inte alls kunde komma hem. Till råga på allt, så fick jag även igår ett samtal från barnens skola, som sa att jag var tvungen att plocka upp pojken, då även han blivit magsjuk, så de senaste två dagarna har jag tagit hand om honom.
Mamman ville att barnens pappa skulle ta hand om honom, så att jag inte riskerade att bli sjuk också, men det kunde han inte, för han skulle på semester med sin flickvän till Dominikanska Republiken..

Allt har väl gått bra, men igår natt blev jag väckt 7 gånger, för pojken kunde inte dricka vatten(det kom nämligen upp igen så att säga), och blev extremt törstig på natten, och det ända han kunde få i sig var en sorts isglass som har vätskeersättning i sig.. Sen väckte flickan mig också och frågade om något, men vad har jag ingen aning om, då jag var totalt död..

Nu känns allt ändå lite lättare, för mamman kommer hem imorgon istället, och jag har nu lärt mig hur man lagar amerikanska köttbullar, fick även beröm av pojken, då han tyckte det luktade jättegott, så nog ska han få en bra lunch imorgon..

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hoppas att du klarar dig och inte blir magsjuk. Kram M

2009-03-12 @ 08:07:19
Postat av: Christer

Skönt att höra av dig. Har Skype ballat ur? Har du klarat dig från att bli sjuk än så länge?

2009-03-12 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback