Fredagsrensning..

Idag har varit en bra dag.. Oftast då barnen är hemma en hel dag brukar jag få huvudvärk och känna mig extremt trött, men inte idag av någon anledning, och vi har inte slappat alls.. Hela dagen har bestått av rensning av källaren, garaget och tomten.. Alla leksaker vi har som vi inte använder ska slängas, och till vår hjälp har vi en stor container på tomten. En dag har gått, containern är fylld till hälften och vi är inte nära av att vara klara, så här kommer vi nu att jobba i två veckor, innan containern blir hämtad..
Fotobevis över dagens arbete kommer imorgon, det är helt sjukt så mycket vi kastat..

Nu är jag redo för helg, och ikväll ska jag träffa Lisa. En annan vän Moni ringde tidigare och undrade ifall jag hade lust att följa med till Philadelphia på söndag, men då mamman åker till L.A. på söndag kväll, så ville jag inte riskera att komma hem för sent, så det skulle bli stressigt när barnen kommer hem.. Aja, jag kommer högst troligen få följa med mamman till Philly eftersom hon jobbar väldigt mycket där..

Nu väntar duschen, måste göra mig i ordning nu, så det inte blir stressigt sen när jag ska träffa Lisa..
Ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback