Helgplaner

Sorry att jag inte skrivit på två dagar.. Det har helt enkelt inte hänt något kul som är värt att skriva om.
Idag var en sysselsatt dag med college och långbad för min del.. Barnen kom hem från skolan och vi hade en längre kväll än vanligt, då de är lediga från skolan imorgon pga utvecklingssamtal..

Jag är mer än redo för helgen som förhoppningsvis kommer fyllas med roliga saker, imorgon har jag planerat att fixa mina naglar på nytt, senast jag gjorde det var inför min födelsedag,  imorgon kväll ska jag också träffa Lisa på ett café i down-town Annapolis, och troligen ska vi lyssna på en mini-konsert där som kommer spelas under kvällen.
Lördag kommer nog bli relativt lugn. På kvällen ska jag på en födelsedagsfest i Baltimore, som är för en av tränarna på gymmet jag går. Han fyller 25, så jag och min amerikanska mamma blev ditbjudna. Tidigare på dagen får jag väl springa runt och leta efter nya kläder som jag kan ha på kvällen.. Har fortfarande inte köpt min ansiktstvätt, så det blir ett måste. Jag har hittills fått improvisera, vilket har gått bra, men jag vill ha min favoritsort..

Nej, nu ska jag dra mig till kojs! Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Fredagkväll och Pappa lagar spaghetti med köttfärssås till min stora förtjusning (inte)

2009-03-06 @ 17:10:50
Postat av: Ann-Britt

Jag får be pappa om ursäkt, spaghettin och köttfärssåsen var väldigt god denna gång.

2009-03-06 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback