Korrekturfel. Tryckfels-Nisse.. etc.etc.

Jahopp, här var man glad över att man sett Obama's fötter. Men fick precis höra, att när Obama lämnar huset har han 3 helikoptrar, en som han reser i, och två som vilsemanöver, samt att det flyger flera stridsplan runtom..

Så tydligen var det någon annan högt uppsatt som tog helikoptern därifrån.. Men man kan ju hoppas, att eventuellt Obama följde sin vän(?) ut till helikoptern, så kanske jag såg hans fötter i alla fall..

p.s. jag har bränt mig idag.. Ansiktet strålar som ett trafikljus.. d.s.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Jag tror att du såg rätt. Såg på svenska nyheterna att han lämnade vita huset med helikopter.

2009-03-30 @ 07:57:44
Postat av: Christer

Vadå? Jag har alltid tyckt att du ser strålande ut!

2009-03-30 @ 08:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback