Krabbor, bilkörning och husvisning..

Denna dag har varit lååång, blev väckt tidigt i morse och fick reda på att det var stopp i toaletten, upp och fixa det och sen drog dagen igång..

Massa ärenden, och städa huset..
Familjen har tidigare haft huset till salu, men då ekonomin sjönk drog de tillbaka huset och försäljningen, men idag var det en familj som ville komma och kolla på huset, så en mäklare hade en "stängd" huse-syn med dem. Eventuellt kommer familjen att lägga ut huset på marknaden snart igen..
Medan de hade visningen så åkte vi till Virginia för att hämta mammans pojkvän, det tog oss 2 timmar att ta oss dit, då en olycka på vägen orsakade säkert över en mil av köer, på en fem-filig motorväg..  Målet med dagen var att vi skulle skaffa cowboy-boots, och vi skulle testa på en ny affär i Baltimore, som skulle ha öppet till klockan 7 enligt deras hemsida, men då vi kom dit 18.10, så visade det sig att de stängt klockan 6..

Flickan och jag, som akut behövde använda toaletten efter vår biltur, gick in på en närliggande restaurang, och när vi var klara, hade de andra bestämt sig för att vi skulle äta där.. Så rökta räkor och krabbor blev vår middag, det var kul att pröva på på något nytt som krabba, smakade riktigt bra..

Nu är jag reda för att sova, tänkte kolla på en film på datorn, ska upp igen klockan 7 imorgon bitti, men sen är jag ledig för dagen, jag och mina kompisar har bestämt att vi ska åka till IKEA för rundvandring och lunch.. Och jag är superexalterad!!! Yeeeeaaaaayyyyy!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback