Kycklingen steks..

Gårdagen med Maddy gick bara bra.. Vi åkte till köpcentrat och köpte biljetter till filmen I love you, man. Sen gick vi och åt middag på Cheesecake factory, och efter en extremt god efterrätt (vilken vi åt en tredjedel av, resten tog vi med oss i en box), så gick vi och såg filmen som var riktigt bra.. Fimen handlade om en man som skulle gifta sig, men kom till insick att han inte hade några manliga vänner att ha som bestman. Så han går på åtskilliga man-dejter innan han hittar en bra vän, men då sätts hans relation på spel, då han spenderar så mycket tid med sin vän.. Riktigt bra flm, sa jag det??

När filmen var klar åkte vi bara hem till mig och hoppade i sängs, då det var väldigt sent.. Imorse vaknade vi och åt resten av vår efterrätt från gårdagen till frukost, oj så nyttig man känner sig. Hennes familj kom och hämtade upp henne idag, och de verkade trevliga, så jag hoppas på det bästa för Maddy's skull.
När hon blivit upplockad åkte jag till Isabell och mötte henne, Isi och Moni, och vi åkt eoch åt lunch, tog en tur och handlade projektet Paint By Numbers, som vi sen satte igång med. Men efter en stund var vi tvungna att sluta, då Isabell skulle jobba.

Nu sitter jag i köket och lagar middag samtidigt som jag lyssnar på country. Ska äta kyckling på avocado-bädd med tomat/mozzarella-sallad, det var bara något spontant jag kände för, så jag får se hur det hela smakar.. Ikväll ska jag ut på krogen med Ulla. Äntligen en vän som är ÖVER 21, så jag slipper gå till Acme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback