Lång dag? verkligen??

Jag har inte skrivit på ett tag, varför då? Jo, helt enkelt för att man får lite för lite respons om vad som händer runt omkring, men också för att jag har haft alldeles för mycket att göra..

Mamman väckte mig inatt, hon har tidigare haft en förkylning, men nu hade den tydligen vandrat neråt, och samtidigt som detta får hon en astma-attack, och kände att det inte var hållbart, så halv 2 åkte hon till akuten med andningssvårigheter. Hon kom hem igen vid 5-tiden, men låg sen däckad i sängen till 3-tiden nu på eftermiddagen.
Så vad har jag gjort? Jag gick upp, gjorde lunch-lådor, väckte barnen, gav dem frukost, skjutsade till skolan, kom hem och bäddade deras sängar och plockade upp från golvet +mitt eget rum, skötte disken, åkte och handlade, hämtade ut medicin till mamman, gjorde X antal omgångar tvätt, samtidigt som jag stekte köttfärs och sprang upp med ren tvätt och hängde det i garderoberna, hämtade barnen, kom hem, fick köra sonen till läkaren- då han hade riktigt ont i bihålerna, komma hem.
Sen med mammans hjälp så gjorde vi läxor, åt middag, tvättade mer kläder, tog bad och gick och la oss...

Så förlåt om jag verkat död, det har helt enkelt bara varit för mycket att sköta runt omkring..

Kommentarer
Postat av: Christer

Det är lugnt. Jag tror jag vet hur det känns. Måste vara som att få dåligt med applåder men översvallande recensioner.

Det låter som fullt upp.

2009-03-24 @ 04:52:42
Postat av: Ann-Britt

Jag längtar tills du kommer hem, du tycks vara en fena på markservice.

2009-03-24 @ 07:53:37
Postat av: Helena

Vad duktig du är!

2009-03-24 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback