Roten Ur-dagen

Det var just så pappan till barnen kallade denna dag.. För 3x3=9..(3e Mars 2009). japp, han gillar matte..

Kvällen gick bara bra, förutom det att flickans snuttefilt hon haft sedan födseln är borta, och hon har aldrig sovit utan den tidigare, så jag fick springa runt i huset och leta efter den, dock utan resultat.
Slutade med att jag hittade tre stycken filtar som hon kunde använda över natten. Hoppas på att hon sover igenom hela natten och inte väcker mig alldeles förtvivlad...

Sonen skötte sig utomordentligt ikväll också, kan vara för att han inte hade en massa läxor att få panik över. Det enda jobbiga är att han ropat mitt namn tre gånger den senaste minuten för att han vill ha hjälp med det ena och det andra.. och jag som bara vill sova... huhuhuhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback