Socker till frukost..

Sitter nu och äter en skål med Fruity Pebbles, och jag tror att det bara är socker jag äter.. Har nog aldrig ätit något så sötsliskigt i hela mitt liv..

Kom för en liten stund sen hem från att ha droppat av barnen i skolan. Nu ska jag packa deras väskor, för i helgen ska de bo hos deras pappa. Men hur packar man kläder till en 10-åring och en 7-åring, då de båda är väldigt medvetna med vad de har på sig??
Idag måste jag även städa huset. Min vän Maddy ska nämligen sova här i natt, då hon vill bort från sin familj och hennes nya familj hämtar upp henne imorgon från mitt hus.. Vi ska även hitta på något skoj att göra ikväll, bowling? bio? middag? definitivt alkohol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback