SöndagMåndag

Jag kan ju börja med att berätta lite om gårdagen. Efter det att mamman och jag hämtat upp barnen från söndagsskolan åkte vi och lämnade pojken på fotbollsträning, och medans han tränade så sprang jag runt och sparkade på en fotboll med flickan, men det gick över till att vi började dansa i duggregnet istället.

När vi kom hem tog barnen och mamman och packade sina väskor för att åka till mammans pojkvän i Virginia för att spendera natten där. Och då de åkt tog jag kontakt med Freddie och vi bestämde oss för att träffas. Vi åkte ner till Annapolis och gick runt en stund för att bekanta oss mer med staden, inte bara gatan melan vårt favoritcafé och krogen vi är på..
Men då vi tröttnade på regnet åkte vi till Applebee's för middag och efter det gick vi och såg filmen Miss March. Och med min och Freddie's humor, så tyckte vi den var rolig, blandning mellan American Pie och Roadtrip.

Idag hade jag sovmorgon, men satte igång att jobba då barnen kom hem vid 11-tiden, mamman hade tid med sin tränare på gymmet, så jag jobbade de 2 timmar det tog för henne att ta sig fram och tillbaka. Sen nu på kvällen gick vi med en vän till familjen och hennes barn på en restaurang som serverar sushi. Idag valde vi dock att äta mat som de lagar framför oss på en stor spis som vi alla sitter runt. Hem efter det och barnen började titta på en film, och vi vuxna tog ett glas vin. Nu äntligen är det dags för att sova.

Hörs imorgon! Min skola står först på schemat.. Barnen har denna vecka SpringBreak. Och jag har min ledighet från skolan nästa vecka..
Imorrn ska jag även försöka uppa lite bilder från veckan som gått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback