Underbara Lördag

Idén var att jag skulle åka till gymmet i morse, men när klockan ringde klockan 7, kände jag att det var skönare att ligga kvar i sängen och sova, fast visst är det så? Det är tanken som räknas.. Eller är det ett undantag när det gäller gymmet??

Upp klockan 9 blev det i alla fall, åkte och fixade naglarna, och efter det bar det hem igen, klä på sig för att sen åka in till Annapolis för att titta på när Navy hade Lacrosse-match, skön vinst med 14-9, sur för att jag inte fick en t-shirt som kastades ut i publiken vid mål, men däremot fick jag gratis inträde då jag log lite extra mot gubben i insläppet..
Efter det var jag, Moni och Isabell i köpcentrat och gjorde lite mini-shopping, åt lunch och tog det lugnt..

Nu sitter jag redo att åka till Baltimore för födelsedagsfest, ska ner och dricka lite vin innan taxin kommer!


Kommentarer
Postat av: Christer

Bra bild!!

2009-03-09 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback