Underbara dag

Idag har varit en bra dag. Vaknade i morse och begav mig ut på ärenden med familjen. Benskydd, halsband och kemtvätt var några av sakerna som stod på listan. Samtidigt som vi var ute fick jag telefonsamtal från Maddy och Freddie, som båda ville ses på kvällen, Freddie ville även gå och se en baseball-match med Navy. Det lät väldigt intressant, så självklart ville jah hänga med på det.

Satte mig i min bil då vi kom hem och åkte och plockade upp Freddie, och åkte in till Annapolis där vi först åt lunch. Då vi gick till stadion där matchen skulle vara, så började det regna. Inte så kul, då jag endast bar en tunn tjocktröja. Vi klarade 20 minuter av att sitta och titta på matchen, vi gick då det hände alltför lite i vårt tycke. Vi gick då istället till Starbucks och fick i oss något varmt.

Ringde till Maddie och bestämde att vi skulle åka och plocka upp henne, då hon inte alls får använda bilen, eftersom hon begärt en re-match. Vi åkte och träffade Lisa, och efter det åkte vi och satte oss på ett café, gamla hederliga 49 West Street. Har nu bestämt mig att högst upp på min önskelista är en iTouch. Tidigare var det en iPod som stod högst upp, då jag av misstag råkade tvätta min mp3-spelare, den slank med i tröjan trots att jag kollade alla fickor.. Ooops..

Vi ville sen hitta på något kul, så vi åkte och bowlade. Dock måste jag säga att det var roligare i somras då jag och mina kompisar i USA drack öl samtidigt som vi spelade, och eftersom det idag var sent och lördag, hade jag hoppats på lite disco-bowling-stuk, men nej..

Fick skjutsa hem alla igen, sen åkte jag själv hem för att byta om och åka och gå på krogen, älskar verkligen klubbarna med den fasta 21-årsgränsen, men kan inte gå där, då jag inte har några vänner över 21. Måste verkligen skaffa mig några.. Kom hem och mötte mamman i dörren, hon hade nämligen också varit ute, så vi delade några pizza-slice:ar innan jag studsa ner i bingen, dags att sove.. Upp tidigt och skicka barnen till söndagsskolan imorrn.

Kommentarer
Postat av: Christer

Va?? Mp3:an som du fått av mig???

2009-03-15 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback