St. Paddy's

St. Patricks Day

Självklart så ville jag fira denna högtid, men då mina vänner är för tråkiga, och inte vill gå ut på en tisdag, så fick jag göra det själv. Gjorde dock inget, för jag träffade Mark, en av tränarna på gymmet, så jag dansade runt med honom och hans kompisar hela kvällen.
Innan Mark och hans vänner kom stod jag i baren och bara tog det lugnt, en tjej bredvid mig ville ha kontakt med bartendern, men då inte hon lyckades så blev det min uppgift att hjälpa henne, så jag ropade på Brad, och både hon och han blev förvånade att jag visste hans namn, dock kände Brad igen mig, för vi träffades på min födelsedagför ca en månad sen. Tjejen frågade ifall vi var ett par, trots att jag sagt att vi bara träffats en gång tidigare.. hmm..




Så här ser man då ut efter en slitsam kväll på krogen, och vem blir inte sugen på kaka och Jell-O som natt-mat....



På tal om annat...



Hittade en klänning som jag eventuellt vill ha på NAVY Balen, men kan inte riktigt bestämma mig. Vad tycks? Då med strumpbyxor under, och inte jeans..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback