Tristess

Så vad har hänt de senaste två dagarna, inte så mycket skulle jag vilja säga.. Igår efter det att mamman kommit hem åkte vi och hämtade barnen i skolan, sen bar det hem igen för att få iväg sonen på fotbolls-träning, jag själv tog och åkte ner till hamnen i down-town Annapolis, där jag träffade Lisa, Freddie, Moni och Isabell.. Vi träffades där för att fika och umgås, men jag tror nog att vi mest bara betedde oss som 4-åringar, men kul var det.. De alla blev förundrade över hur jag lyckas böja tungan så det blir 3 veck. Ett litet party-trick jag håller hårt i.. haha...

Idag har varit en lugn dag. Upp i morse och skjutsade barnen till skolan, efter åkte jag och mamman och åt frukost på en restaurang innan vi åkte till Tysons II i Virginia, där hon klippte sig och jag tittade runt i butiker. Efter ca en timma där åkte vi hem, bytte om och åkte till gymmet.. Sen åkte vi och hämtade barnen igen.. Ikväll ville två kompisar att jag skulle hänga med ut, men jag kände att jag bara ville ta det lugnt, och flickan var tvungen att delta i deras tempels "gudstjänst". Och jag var lite nyfiken på hur en sån går till inom judendomen, så jag följde med dem.. Där blev det även middag för att fira shabbat..

Imorgon kommer vi fortsätta städa ur källaren på leksaker.. Hade planerat att till kvällen träffa Maddy, då det var extremt länge sedan jag träffade henne, men fick reda på att hon bett om en re-match idag, då hon under lång tid haft stora problem med och behandlats dåligt utav mamman i den familj hon jobbar för, så förhoppningsvis kan hon komma ut och träffa mig endå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback