Hemma igen

Sofie, you're an awesome person :) Thank You so much!!See you on Thursday! :) ♥
Kan man bli mer glad då man får ett sånt här meddelande av en kompis??

Shoppingen gick väl bra.. Först kände jag mig hjälplös där jag stod i butiken, men till slut hittade jag i alla fall ett par jeans från Michael Kors som blev mina.. Hittade att annat par från DKNY som var riktigt snygga på, men tyvärr var dem lite för korta i benen för min smak..
Fick även med mig två toppar från Miss Sixty, och en topp från Romeo & Juliet Couture.

Kände mig riktigt glad.. Nu äntligen vet jag att jag kan handla jeans här, men nästa gång ska jag sikta in mig mer på Levi's, då vet jag att jag gillar figuren på jeansen, och behöver inte gå runt i 2 timmar för att hitta en enskilt par..



Nu ska jag ta mig ett bad och kolla på film på datorn samtidigt, halv 5 kommer pappan hem med barnen. Jag ska hjälpa honom med att köra flickan till dansen medans han tar pojken till hebreiskan.
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback