Värsta beslutet någonsin taget...

Kroppen värker, huvudet bultar. Vad kommer härnäst, jo en visdomstand som tittar ut och gör så hela käken gör ont, och att jag idag bröt nageln på tummen, detta gjorde mig lack, och bara för att protestera mot detta, valde jag att klippa av alla mina lösnaglar.. Först blev jag glad, då jag la märke till att mina naglar hade blivit jättelånga(!!!!) men kort därpå kom jag även på att mina naglar är lika tjocka och starka som en pappersremsa, så på mindre en 20 minuter hade jag brutit alla naglar förutom vänstra lillfingret. När jag på kvällen gick och åt middag och fikade med Maddy och Naomi, båda från England, så lyckades jag även bryta den nageln, dock riiiiiktigt långt ner, så jag började till och med blöda, ajaj...



Måste säga att min pappa är oerhört generös, skickade denna bild till mig, trots att jag bad honom att ABSOLUT inte skicka någon bild för att påminna mig om gottigheterna där hemma, nä, istället åt jag en BLT sandwich med grönsallad till middag, och en choclate chip cookie med kaffe till dessert..
Nu väntar sängen, ska först bara läsa något kapitel i boken I hope they serve beer in hell.
God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Det var bara ett kort på duken...våfflan slank med på köpet:-D

2009-03-27 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback