Blue Angels

Ska snart hoppa i säng, men väntar först på att sonen är klar för att gå och lägga sig han med. För en kvart sedan blev vi äntligen klara med läxorna, en timme efter ordinarie läggdags. Jag ska dock städa lite på nedervåningen innan jag får sova. Vi ska nämligen ha en ny visning imorgon, och jag vill inte stressa.

Imorgon får barnen även sluta tidigare, för att åka och titta på Blue Angels, Navy's och Army's jet-flygplan, som sk ha en liten flyguppvisning. Det var även det vi fick ett smakprov på idag, då jag var med Moni, Freddie och Isabell.
Ska bli kul att se, Jeanne kommer imorgon också!!!!!!! Jag hoppas på att få se henne, dessa dagar har barnen nämligen väldigt många skolaktiviteter och halvdagar, vilket gör det väldigt svårt för mig att hitta en tid för att umgås med henne.


Det här var en av de flygningar jag såg dem göra idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback