Breefing..

Sitter nu i sängen och skriver för fullt i min kalender, vilken kanonidé det var att köpa den, den är konstant full med saker som måste göras. Nu denna vecka har barnen Spirit Week i skolan, där de förbereder sig inför skolavslutningen om mindre än en månad.. Mamman packar väskan för att åk atill New York, då hon ska vara med i the Today Show imorgon bitti..

Barnens rum har jag redan städat, och har nu hela dagen för mig själv. Ville åka till skolan för att vara volontär, då flickan har massa aktiviteter, men pappan visste inte vilken tid det skulle vara(trots att han ska dit själv..), så jag är bara hemma idag, såvida han inte ringer mig.. Är riktigt frustrerad på honom just nu, han hade barnen över helgen, och pojken hade 2 VIKTIGA saker att göra, fick han dem gjorda? nej, så nu blir det extra mycket jobb för mig den här veckan, TACK!!!

Näpp, ska man hitta på något kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback