Dagen

Vilken underbar dag det var idag, plus 25 grader.. Dock så ska man bli så extremt irriterad, då man aldrig kan lära sig att inte bränna sig!! Armarna är röda(ena armen lite mer än den andra..), Pannan är knallröd, och eftersom jag hade solglasögon på mig, så är nästippen helt röd. Åh, så attraktiv jag blev på några timmar.. Tur att mamman odlar Aloe i köket, så det var bara att skära upp ett blad och gnida in mig i Aloe..

Om det roliga då, fick en liten sovmorgon, då barnen inte behövde någon lunch med sig, eftersom vi hämtade upp dem tidigare från skolan, körde barnen till skolan. Åkte hem och städade och strax därefter kom mamman hem med massa picnic-mat åt oss fyra. Åkte och hämtade barnen igen och åkte till ett gammalt älderboende, vars enda öppna dag för allmänheten är idag, då Navy-killarna tar studenten och Blue Angels har en flyg-show.

Härlig stund..


På vägen hem stannade vi och åt glass, och åkte sedan hem, flickan åkte till dansen medans jag var hemm aoch hjälpte pojken meds läxorna, och då han lyckades göra klart dem riktigt snabbt, så bestämde mamman att vi kunde gå ut och käka. Sushi blev det. Gott! Nu är alla helt slut, och jag ser fram emot morgondagen.


Ska först på ett sång-framträdande i barnens skola, och sedan åker jag down-town för att träffa Jeanne, ååhh så jag är exalterad. Längtar sååååååååå!!!!!! Har inte sett henne sedan augusti förra året.. Iiiiiihhh!!!!!

Nej, ju tidigare jag somnar, desto tidigare kommer morgondagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback