Dagens Bravader och Ormattack

Jag vet inte ens vart jag ska börja, detta har varit en lång och hektisk dag. Då mamman och jag släppt av barnen i skolan så åkte vi till Dunkin' Donuts, och hade vårat viktigaste mål om dagen, dvs en kopp kaffe, OBS! Ingen donut!!!

Tog efter det en tur till gymmet, där mamman hade en session med hennes tränare, och jag hade konditionträning. Och då vi var klara åkte vi och fixade mammans naglar som gått sönder. Tillbaka sen till skolan och hämtade pojken och tog med honom till tandläkaren. När vi släppt av honom i skolan igen så åkte mamman och jag och åt lunch, en pizzaslice med en stor sallad till, yummie..

Tillbaka till skolan igen, då vi skulle hjälpa till med att servera alla ettor med sundae's, då de hade en
"bokmal-ceremoni", där var vi tills barnen slutade skolan, så vi plockade bara upp dem och åkte hem igen. När vi går genom garaget så lägger vi märke till en 1,5 meter lång orm, gömd under alla cyklar. Sprang för att hämta kameran, men på mindre än 2 sekunder, så har den slingrat sig iväg och upp i pappans bil(!!!!) Ihhhh, den har då hittat sig en ljuvlig plats under motorhuven. ÄCKLIGT!!!!

Var hemma en liten stund, tog en dusch, innan det var dags för mig att köra pojken till hans fotbollsträning. Då mamman och flickan skulle iväg för att ha repetition med flickans dans, så bestämde jag mig för att stanna kvar i bilen och läsa under tiden, men det gick ju inget bra, för jag somnade, och sov i 50 minuter på parkeringen, NICE!! Men jag var totalt stendöd, måste ha sett lustigt ut..

Kom i alla fall hem igen och pojken tog ett bad, sedan fixade jag middag åt honom. När mamman och flickan kom hem igen så vände mamman genom dörren igen, hon hade nämligen, tidigare under dagen, fått reda på att sin farmor dött, och var nu påväg till sin mamma och pappa för att ge sin pappa lite tröst..

Nu ligger jag i sängs, ska sova, då jag fortfarande är extremt trött..
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback