denna dag har jag varit produktiv..

Eller inte. Vaknade tidigt i morse och tog hand om barnen, och vi skyndade oss allihop, då pojken var tvungen att vara i skolan 7.15, då han skulle på utflykt till D.C. idag. Och efter jag lämnat flickan i skolan klockan 8, åkte jag hem.. Och somnade..

Vaknade för en timme sedan och inser att både mamman och pappan har försökt nå mig, ringer mamman, som inte svarar, så jag vet inte riktigt vad det var hon ville att jag skulle göra.
Jag är fortfarande riktigt trött, men ska nu pallra mig för att tvätta och städa.. Ska sedan ta mig en tur till alkohol-affären, eller vad man ska kalla det, Liquire-store.. Och handla lite proviant tills ikväll, då Isabell och Moni kommer över, senare kommer också Lisa joina oss.

Nej, måste sticka, tvätt och städning, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback