Ensam med 2 barn, och polisbesök..

Är hur trött som helst, var beredd att sova, då ringer mamman och berättar att polisen är påväg.
Mamman fick en känsla av att någon tittade på henne då hon bytte om och gjorde sig redo för jobbet. Och tydligen hade det stått en bil vid våran uppfart, mamman skyndade sig in i hennes bil och då började den bilen att köra iväg, FORT!!

Så mamman satte iväg och JAGADE den bilen, lyckades ta registreringsskylten, innan den bilen lyckades försvinna. Så hon ringde mig och berättade hela historien. Jag pratade med pojken som fortfarande var vaken, dock hade jag en väldigt mild variant av historien, så att han inte skulle bli rädd, och sen fick jag återberätta hela mammans historia för polisen, (Han var i mitten av 20-årsåldern, och såg bra ut BTW). Jag ringde dock mamman och hon fick prata med polisen för att verifiera sin berättelse, lämna vittnesuppgifter osv.

Nu ska de patrullera runt huset och köra runt i området hela natten, men jag måste erkänna att jag är rädd. så var det med den sömnen..

Det är det här som är nackdelarna med att vara känd, eller känd och känd.. Inte kändkänd, men känd. Det här är heller inte första gången polisen har varit här av denna anledning heller, polisen har säkert varit här minst 5 gånger de senaste året..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-27 @ 11:00:15
Postat av: Aina

Men fy vad obehagligt! Hoppas ni får reda på vad det handlade om..

2009-05-27 @ 11:01:05
URL: http://kommissareaina.blogg.se/
Postat av: Aina

haha, fulsöt var precis rätt ord! :D

ja, min musche är fan fin den ;)

2009-05-27 @ 14:43:28
URL: http://kommissareaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback