Fredag-kväll

Kom på att jag helt och hållet glömt att berätta om gårdagskvällen, hela eftermiddagen sov jag, jag märkte inte ens att mamman kom hem med barnen, packade deras väskor till pappan och sedan åkte.. Hur kunde jag ha missat det? Jag måste ha varit död.. (Haha, Aina, Du hade rätt!!!)

Halv 6 vaknade jag och kom på att jag hade ett cluster-möte klockan 7, tur att det var i närheten. Åkte och hämtade Lisa, och vi begav oss till bowlinghallen, där vi skulle hålla till. Spelade ett spel duckpin-bowling med de andra au pairerna som var där.. Duckpin-bowling, är då man spelar med små käglor, ungefär halva storleken som på vanliga käglor, och klotet man använder sig av är av samma storlek som handbollarna i handbollsskolan, man har därmed inga hål att stoppa fingrarna i, man håller klotet med hela handen..

Då vi var klara, åkte Lisa och jag ner till Annapolis, och satte oss på 49 West Coffee House, jag åt min första måltid för dagen. Vi satt även och tjuvlyssnade på Navy-killarna bredvid oss..

Kommentarer
Postat av: Aina

Visst?! :D

2009-05-17 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback