Fredag Kväll

Hade riktigt trevligt ikväll faktiskt.. Vi blev sex stycken, fem från Sverige och en från Danmark, först blev det som sagt sushi på restaurangen Nano, sen gick vi ner till hamnen och åt glass, satt och bara snackade. Några av Malins vänner från U.S Naval Academy kom förbi och snackade ett bra tag, så vi hade det väldigt trevligt..

Mammans pojkväns vänner ville sen att jag skulle komma förbi FedHouse och festa med dem, då de har en svensk kompis som är på besök, men jag kände att jag inte ville umgås med dem.. De är inte riktigt min umgängeskrets att umgås med 30-åriga, rent ut sagt, skitstövlar.. Så istället åkte jag bara hem för att ta det lugnt. Ligger nu i sängen och är mer än redo att somna in för natten..

Puss och Kram tills vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback