Jag hade kul i alla fall..

Jag var som sagt iväg som volontär på barnens skola. Eftersom jag var där tidigt fick jag äran att välja station först, självklart valde jag stationen med vattenballongerna. Kanske jag gjorde de andra föräldrarna en tjänst, då de flesta såg ut att ha en pinne uppstoppad i ni-vet-var..
Jag ändrade om reglerna också, till barnens uppskattning, jag sa åt dem att ifall de hade en ballong som var hel, då deras tid var slut, så fick de kasta ballongen på mig.. Dock var det bara en grupp utav 32 som klarade den uppgiften, och blöt blev jag..

Jag hade jättekul, och barnen såg ut att ha roligt.. Flickan uppskattade att jag kom dit, och alla hennes kompisar samlades runt mig.. Och vi alla lekte runt, ibland önskar jag att jag var 7 igen..

Kommentarer
Postat av: Aina

Ja, vem önskar inte det ibland?! Gud så skönt att kunna gå tillbaka och vara så där liten och ansvarslös ibland :)



Nej, fy vad hemskt. Så kan vi inte tänka! =D

2009-05-19 @ 04:09:45
URL: http://kommissareaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback