Jahopp

Snacka om att saker och ting kan ändras snabbt då.. Mamman sitter på tåget till New York, då hennes producent ringer och säger att det blivit ändringar, och att hon inte behövs.. Jaja, då är det bara att hoppa av tåget och åka hem igen då..

Jag ska snart åka till barnens skola och vara volontär under deras lek-dag.. mamman hjälpte mig med tiderna, så halv 1 ska jag vara där..
Har varit och handlat, diskat, och flyttat tvätt, och sitter nu och äter körsbär.. Såg dem i affären när jag var där, och de har inte funnits i affären på 3 månader, så nu är jag glad att jag äntligen kan svulla i körsbär igen..

Nä, nu ska jag göra lite mer vettiga saker, såsom hänga på facebook!
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback